|
PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant
From: angel (anonymous@obgyn.net)
Mon, 27 Aug 2007 18:19:07 -0500 (CDT)
- Messages sorted by: [ date ][ thread ][ subject ][ author ]
- Next message: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
- Previous message: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: MENOPAUSE: Premenopause and extended periods"
- Next in thread: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
- Reply: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
- Reply: anonymous@obgyn.net: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
Hi, the last week I have had sever pelvic pain and a feeling like my
bones are clicking together when i try to roll over in bed. It also
feels like someone is pulling my legs out of socket. I have some pain
when i'm up moving around but mostly when i'm trying to get in and out
of the car or going up and down the stairs. I was wondering if this is
normal this is my 4th pregnancy and i have never had pain like this
before.
- Next message: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
- Previous message: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: MENOPAUSE: Premenopause and extended periods"
- Next in thread: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
- Reply: William F. von Almen, II, MD, FACOG: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
- Reply: anonymous@obgyn.net: "Re: PREGNANCY: Severe Pelvic pain 33 weeks pregnant"
|
|