search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

miskraam en geen daling temperatuur

From: Friederike (anonymous@obgyn.net)
Fri Dec 7 09:47:41 2001

Ik heb net een miskraam gehad (mijn tweede) en verbaas me dat mijn temperatuur nog niet is gedaald. Bij 8 weken had ik een 'goede' echo, met een vruchtje conform de zwangerschapsduur en positieve hartactie. Bij een echo met 10 weken bleek er geen hartactie meer te zijn en was het vruchtje ook te klein. Conclusie 'missed abortion'. Ik bleef me zwanger voelen (misselijk, pijnlijke borsten, kreeg zelfs een bolle buik, terwijl ik qua gewicht afgevallen ben) en mijn temperatuur (BTC voor cyclusmonitoring) bleef hoog. Omdat ik niet spontaan ging vloeien, werd er met 12 1/2 week een curettage gedaan, dat is inmiddels meer dan een week geleden. Het pijnlijke gevoel in mijn borsten is er nog steeds (de misselijkheid is wel over), en de ochtend temperatuur daalt niet. Nu vraag ik me af hoelang de zwangerschapshormonen nog deze effecten hebben. Is het normaal dat de hormonen nog door blijven werken? Moet ik bloedonderzoek laten doen (HCG)? Ik maak me enorm zorgen...

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:47:30 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com