search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

geen menstruatie na 10 dagen provera??

From: hanneke (anonymous@obgyn.net)
Wed Jul 29 05:11:51 2009

Ik heb normaal helemaal geen menstruatie en kreeg vroegen van mijn huisarts weleens duphaston voor 10 dagen en kreeg dan na max drie dagen mijn menstruatie. Omdat ik nu zwanger wil worden was ik naar de gynaecoloog geweest en heb eerst provera gekregen voor 10 dagen om vervolgens op dag drie van mijn menstruatie met clomid te beginnen. T is ondertussen al dag 5 na de provera en nog altijd geen spoor van mentruatie te bekennen heb af en toe wat krampen maar normaal zette dat dan altijd door en nu niet!? heb ook mijn temp bij gehouden en dat was normaal wel in de avond gemeten 37.3 gedurende 4 dagen zelfde temp vier dagen niet gemeten dan op dag 7 van provera een stijging 37.6 gedurende vier dagen en dan daalt de temp weer geleidelijk naar 37.3 maar nog altijd geen menstruatie betekent dit dat de provera niet aanslaat of eingenlijk weet ik niet wat ik ervan moet denken kan u mij misschien helpen bij voorbaat dank

groetjes

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:24 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com