search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

baby met 38w3d naar stuit en na versie 39 w nu dwars?

From: Wendy (anonymous@obgyn.net)
Wed Jul 15 12:08:24 2009

Ik ben nu 39w 1d zwanger van mijn derde kindje. Afgelopen vrijdag heeft het zich na aldoor goed gelegen te hebben naar stuit gedraaid. Dit heb ik gevoeld en werd gisteren door de verloskundige bevestigd. Gisterenmiddag heeft de gynaecoloog het succesvol kunnen draaien, maar vandaag lag het ineens dwars. De gynaecoloog heeft gisteren al aangegeven een tweede poging geen probleem te vinden. Ik vraag me echter af hoe zinvol het is als de baby zoveel ruimte heeft en zelf makkelijk terugdraait? Alternatief is afwachten of het zichzelf goed draait voor de bevalling, maar ik kan nergens infomatie vinden over de kansen hierop? Kan de baby ook nog gedraaid worden als de weeen begonnen zijn en de vliezen nog in tact zijn? Is het een optie om de baby te draaien en dan direct de vliezen te breken (er vanuit gaand dat er wat ontsluiting is)? Nu een keizersnede plannen wil ik eigenlijk niet. Welke alternatieven heb ik?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:02:01 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com