search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Bloed op echo te zien (6 weken zwanger) - Alles was goed

From: Susanne (anonymous@obgyn.net)
Fri Jun 19 08:29:36 2009

Hoi,

Gisteren heb ik de echo gehad. Ik ben nu 7 weken zwanger en het hartje klopt. Het bloed/vocht was verdwenen. Heerlijk gevoel dus!

--
Susanne

At Fri, 12 Jun 2009, Kimmie wrote: > >Hoi Susanne, > >Wat naar dat je nu zo in onzekerheid zit! Ik wil eerst even zeggen dat >mijn vriendin practisch hetzelfde verhaal had als jij. De miskraam >bleef echter uit en na 2 weken bleek het toch allemaal dik in orde te >zijn. De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit! Verder is het heel >normaal dat je tussen de 5,5 en 6 weken nog geen hartactie ziet. Het is >wel mogelijk, maar volgens mij moet je dan echt geluk hebben. Verder >heb ik er natuurlijk niet genoeg verstand van om er iets zinnigs over te >zeggen, maar geef de moed nog niet op hoor! Succes. > >Groetjes, > >Kim > >At Fri, 12 Jun 2009, Susanne wrote: >> >>Goedenavond! >> >>Ik heb vanmiddag een echo gehad omdat ik wat bloedverlies had. Op de >>echo was een vruchtzakje te zien van 12.7 mm met 'iets' erin. Nog geen >>hartactie. Ook was er boven het vruchtzakje wat bloed te zien. 3 dagen >>ervoor had ik ook een echo en was het vruchtzakje 7,5 mm. Over bloed >>heb ik toen niets gehoord. >> >>Ik ben volgens mijn eigen berekening tussen de 5 weken en 5 dagen en 6 >>weken zwanger. >> >>De arts zei 95% zeker te weten dat dit een miskraam ging worden, maar >>het voelt helemaal niet zo. >> >>Is dit echt zo'n slechte situatie? Bij mijn vorige zwangerschappen had >>ik volgens mij ook pas later hartactie gezien? >> >>Groetjes! >>Susanne

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:19 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com