search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

vraag voor 'ik' (hypergevoelige baarmoeder

From: simone (anonymous@obgyn.net)
Mon May 25 03:46:48 2009

Beste Ik,

ik heb vorige week op jouw berichtje gereageerd ivm de harde bol die je in je buik voelt. Nu lees ik hier dat je een hypergevoelige baarmoeder hebt. Zelf heb ik sinds 18/19 weken ook zeer frequent last van harde buiken. Ik heb net even op hypergevoelige baarmoeder gegoogled en zag daar wel wat herkenning in. Wat ik graag van jou wil weten is hoevaak last jij van harde buiken hebt en wanneer je ze krijgt (de hele dag, alleen 's-avonds, als je moet plassen, is het continue, hoe lang houd zo'n harde bol aan)? na het bezoekje aan mijn verloskundige was ik redelijk gerustgesteld, maar nu begin ik me toch langzamerhand weer wat zorgen te maken...

groeten,

--
Simone

At Fri, 22 May 2009, Ik wrote: > >Mag ik even zo vrij zijn te vragen op hoeveel weken zwangerschap je bent >bevallen? > >-- >Ik ben nu 21 weken en moet veel rusten en medicatie innemen omdat ik een >hypergevoelige baarmoeder heb. Ik ben hierdoor dus erg bang prematuur >te bevallen en trek me op aan verhalen bij wie het goed is afgelopen, >vandaar... > >Nb: Voor mijn 2 andere kindjes ben ik steeds overtijd gegaan (resp. 42w >en 41w), dit is dus nieuw voor mij. >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:01:53 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com