search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Lucrin en ik doe geen oog meer dicht 's nachts

From: Wanda (anonymous@obgyn.net)
Fri May 15 06:38:20 2009

Ik had precies hetzelfde tijdens het gebruik van Lucrin. Alle bijbehorende overgangsklachten en dan met namen opvliegers, heel slecht slapen en nachtzweten. Ik heb er te lang mee doorgelopen en ben er echt depressief van geworden. Ik ben op een gegeven moment Melatonine tabletjes gaan gebruiken. In nederland kun je die alleen in heel lage dosering krijgen (zonder recept). Op het doosje staat dat je er maar 3-5 moet nemen. Ik nam er minstens 10 per keer. Melatonine is niet verslavend, en is een lichaamseigen stof, die je door de lucrin minder aanmaakt. Bij mij hielp het, ik hoop bij jou ook. Nadat mijn Lucrinkuur af was gelopen (ik heb het 3 maanden gehad ivm endometriose fase 4)waren de bijwerkingen overigens weer vrij snel (3 weken) verdwenen en kon ik weer gewoon slapen. Ik wens je veel succes, want weet uit ervaring dat niet slapen echt depressief kan maken, overigens de lucrin heeft ook wel die bijwerking door hormoonveranderingen. Ik had ook echt wel wat relatiestress doordat ik soms echt niet te genieten was en uit het niets boos werd. Maar het gaat voorbij...echt.

Succes, ook na de kuur!

--
Wanda

At Wed, 1 Sep 2004, hennie wrote: > >At Thu, 8 May 2003, brigit wrote: >> >>Ik had dezelfde bijwerkingen van de Lucrin, verder viel het mij ook mee >>ja, ik heb een half jaar Lucrin gehad en een half jaar (iets langer) ook >>de bijwerkingen gehad. >>Het enige wat mij heeft geholpen: bij wakker liggen 's nachts eruit en >>even tv kijken/lezen en niet proberen toch met alle macht te willen >>slapen en bij moeheid overdag er af en toe aan toegeven (na het eten 's >>avonds een uurtje slapen), en zo ben ik het aardig doorgekomen. >>Succes! >> >>-- >>Brigit >> >>At Mon, 5 May 2003, Nicolien wrote: >>> >>>Enige weken geleden heb ik mijn eerste Lucrin-injectie gehad (ivm >>>endometriose en eierstokcyste). De eerste weken liep ik fluitend rond >>>omdat ik weinig bijwerkingen had (muv vermoeidheid) en het me allemaal >>>reuze meeviel. Sinds een week doe ik geen oog meer dicht 's nachts en >>>krijg steeds vaker last van opvliegers. Ik vermoed dus dat >>>slapeloosheid, evenals opvliegers, een verlate reactie op injectie is. >>>Heeft iemand hier ervaring mee en zijn er middelen die ik kan nemen >>>waardoor ik 's nachts weer slaap. Vermoeidheid en slapeloosheid is nl. >>>een slechte combinatie... >>> >>>Alvast hartelijk dank! >>> >>>ps voor een ieder die op korte termijn lucrin-injecties krijgt: afgezien >>>van bovenstaande klacht valt het (mij) reuze mee. >> >-- >Goeie dag dames, vorige week mijn eerste injectie lucrini! voel me vreselijk!Heb hem vrijdag gekregen 27 aug 2004, en in de avond al ongesteld. Ik dacht, nou dat is snel en zaterdag maar een klein beetje bloedverlies. Normaal loop ik leeg, vandaar ook mijn injectie, het vele bloedverlies. Maar het werd met de dag meer bloedverlies en pijn in m'n buik. Dan nog niet gesproken over de opvliegers die ik er bij kreeg en reacties! Nu woensdag 5 dagen later, blijf ik pijn houden. Ga zo maar de gynaecoloog bellen, kan niets doen en voel me vreselijk! 24 Sept m'n 2e injectie en dan 7 okt de operatie, hoop dat het werkt met minder bloedverlies want dit is niets. Groetjes Hennie >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:13 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com