search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Vrolijke mededeling, onze mooie dochter is geboren!!!!

From: Annette (anonymous@obgyn.net)
Wed Apr 29 12:35:00 2009

Ik weet niet of iemand zich mij kan herinneren, maar een tijdje geleden heb ik een berichtje geplaatst over het feit dat ik tijdens de laatste echotraining van het VU had gehoord dat ik een dochter zou krijgen en dat twee artsen daar nog bijna ruzie over kregen (de een dacht jongen, de andere meisje). Ook heb ik veel aan deze site gehad in 2006 toen ik zwanger was van mijn zoon en toen ook veel steun ontvangen van de diverse gebruiksters.

Welnu, afgelopen donderdag 23 april is om 10:00 's ochtends precies onze prachtige dochter geboren. Precies twee dagen voor de uitgerekende datum. Haar naam is Eléonore Margaretha Johanna en is een stevige 8-ponder en ze is kerngezond! Ik heb nu ook thuis mogen bevallen en dat vond ik een heerlijke ervaring. In 7 uurtjes heb ik haar helemaal zelf op de wereld gezet in ons eigen bed, prachtig!

Voor ons een heel mooi wonder want we hebben in het verleden veel verdriet en ellende gehad met miskramen en nare onderzoeken. We hebben nu dus een gezond koningskoppel!

Ik vond het gewoon leuk om dat even te vermelden.

Groet, Annette

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:10 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com