search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Lutenyl by PCOS

From: linde (anonymous@obgyn.net)
Sat Apr 25 20:35:46 2009

Beste Arts,

Ik loop al jaren met menstruatie klachten. Het begon met langdurige menstruaties en eindigde nu met het uitblijven hiervan. Al vroeg was bij een echo op mijn 19de aan mij linker eierstok een PCOS structuur te zien. Na twee jaar werd ik aan de pil gezet (microgynon 50). Deze was mij te heftig, ik werd er te emotioneel van en ben ermee gestopt. Na een jaar kwam menstruatie opgang, alleen niet zo vlot. Ik ben in mijn thuisland naar een gynaecoloog gegaan die heeft mij lutenyl gegeven. Een driemaandelijkse kuur, laatste 10 dagen van mijn cyclus. Alles kwam weer op gang en mijn cyclus was weer normaal (tussen 28 en 35 dagen), Van de zomer was ik getrouwd en heb ik de pil geslikt en daarna gekozen voor een spiraal. Sinds November begon mijn kinderwens. Sinds Februari menstrueer ik niet meer. Ik ben naar de gynaecoloog geweest en zag dat beide eierstokken PCOS structuur hadden en ik moest bloed prikken. Een keer dezelfde dag een andere op CD 23. Mijn vrees is dat mijn menstruatie niet vanzelf op gang komt. Aangezien lutenyl gewerkt heeft, denkt u dat het verstandig is hier weer mee te beginnen. En eenmaal mijn cyclus terug en de zwangerschap niet komt clomide of andere ovulatie stimulerende kuren te overwegen.

met vriendelijke groeten, Linde

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:10 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com