search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Geen bloedingen na gebruik Primolut?

From: Florieke (anonymous@obgyn.net)
Thu Apr 23 08:03:06 2009

Beste dhr van der Slikke,

Ik ben 27 en bijna 2 jaar geleden heb ik mijn mirena laten verwijderen. In de 5 jaar met de mirena werd ik niet ongesteld. 2 weken na de verwijdering begon ik opvliegers te krijgen totdat mijn menstruatie weer terug kwam. Na 3 mentruaties begonnen de opvliegers weer en bleef de menstruatie uit. Na een hormoon test kreeg ik een van de gyn (ik geloof) combinatie hormoon kuur en de pil voor een maand om mijn hormonen weer op gang te krijgen. Vanaf Juni 2008 tot aan Maart 2009 werd ik weer ongesteld zonder het gebruik van medicijnen. In die tijd hebben mijn man en ik geprobeerd om zwanger te raken, maar helaas te vergeefs. Sinds het uitblijven van mijn menstruatie kwamen ook de opvliegers weer terug. De gyn gaf me toen primolut. Dit moest een bloeding opwekken en op de 2e dag moest ik terug komen voor een hormoon test. Het is nu bijna 2 weken geleden dat ik gestopt ben met de kuur en er is nog steeds geen bloeding opgetreden.

Kan het zijn dat ik op mijn 27ste in de overgang ga? Krijg ik de juiste medicijnen voorgeschreven

Ik hoopte zo erg dat ik zwanger zou worden toen mijn menstruatie weer op gang kwam. Moet ik er nu rekening mee houden dat ik niet vrucht baar ben? de huisarts?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:10 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com