search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

miskraam?????

From: maussi (anonymous@obgyn.net)
Sun Mar 29 07:00:54 2009

Na de 9e icsi poging ben ik eindelijk zwanger geworden. 12 maart hebben we het verlossende antwoord gekregen en was m'n hcg 248 (toen 4 weken en 3 dagen zwanger). Had al wel bruine afscheiding. Maar gebruikte nog wel progestan. Echter de 2e en 3e dag erna kreeg ik een bloeding (helderrood maar wel licht van kleur) met kramp en verloor wat weefsel. Er is toen een echo gemaakt en er was niets "meer" te zien in m'n baarmoeder. Echter hadden we begrepen dat we sowieso niets op een echo konden zien dus er was nog enige hoop. Hcg bepaald op 16 maart (toen was het 792). Dus maar door met de progestan, wie weet zou het goed komen. 18 Maart hcg 648 dus ik mocht stoppen met de progestan. En ik zou moeten wachten totdat ik een bloeding zou krijgen (vroege miskraam). 23 maart een helderrode bloeding gehad + een groot stolsel verloren. Echter op 26 maart wel een hcg laten bepalen om te zien of het ook goed gedaald was. Hcg was 3140. De volgende dag moest ik komen voor een echo + opnieuw hcg bepaling (misschien was er toch een foutieve uitslag) omdat men een BBZ vermoedde. Gelukkig was dat het niet en we zagen op de echo een vruchtzakje in de baarmoeder. Ze konden helaas geen vruchtje zien maar het hcg was 3790. Ook zat er in de rechter eierstok een cyste van 4 bij 5 cm. Nu dus nog steeds wachten op wat komen gaat. We moesten absoluut geen hoop hebben zei men omdat het hcg niet overeen kwam met de aantal weken zwangerschap. Heb voor de bloeding op 26 maart en erna (tot nu toe) geen helder bloedverlies meer gehad. Af en toe wat bruinige afscheiding dat de laatste dagen minder wordt en eigenlijk niets meer voorsteld. Heb wel wat lichte kramp in m'n buik maar dat komt misschien ook wel van de cyste.

Zal dit uitdraaien op een miskraam of zouden we nog enige hoop mogen hebben? En hoe lang kan zo'n miskraam op zich laten wachten?

--
Maussi

--
magsieb

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:03 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com