search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

zeer lichte menstruatie na bevalling en baarmoederontsteking

From: mamama (anonymous@obgyn.net)
Tue Mar 24 04:56:47 2009

Eind december ben ik bevallen van een dochtertje. De bevalling is ingeleid met 37 weken omdat ik zwangerschapsvergiftiging had en al ruim een week in het ziekenhuis lag. Na 3 dagen mochten we naar huis. Helaas kreeg ik een dag later hoge koorts. (40.3 C) We hebben de husiarts laten komen. Hij dacht aan baarmoederontsteking en deze schreef 2 soorten antibiotica voor. Dit leek eerst weinig effect te hebben maar na 4 dagen begon de koorts eindelijk te zakken. Ik heb overigens maar minimaal gevloeid na de bevalling. Tijdens de baarmoederontsteking wel vies ruikende slijmerige bruine afscheiding met af en toe wat stolseltjes. Tot vorige week heb ik geen menstruatie gehad en nu heel 4 dagen heel minimaal. Inlegkruisje is genoeg. Wel helder rood bloed trouwens. Ik geef geen borstvoeding. De gynaecoloog zei bij de nacontrole na 6 weken na de bevalling dat me een heftige menstruatie te wachten stond. Tot nu toe is deze dus uitgebleven. Moet ik me zorgen maken of gewoon nog wat langer afwachten? Ik heb wel eens gehoord dat je onvruchtbaar kan worden na een baarmoederontsteking is de zeer lichte menstruatie een teken dat er iets niet goed zit?

Vast bedankt voor de moeite.

vriendelijke groeten,

--
mamama

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:05:03 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com