search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

makkelijk bloedende baamoedermond

From: tes (anonymous@obgyn.net)
Thu Jan 29 01:23:21 2009

Hallo,

Ik heb een hele lange voorgeschiedenis (15 jaar geleden pap 3b en conisatie,daarna zeer zwakke baarmoederhals, cervixfactor, IUI's, cerlage tijdens zwangerschappen, in het heel kort).

Juli 2007 groot drama: na 25 weken zwangerschap van een tweeling blijkt de cerclage de boel toch niet helemaal dicht te hebben gehouden. Er is een infectie ontstaan. De vliezen breken, 1 kindje overlijdt maar dat is niet gezien, bevalling komt op gang en ik scheur door de cerclage heen. Kindje 2 overlijdt tijdens de bevalling.

Ben nu weer aan t IUI-en (laatste waanhoopspoging want ik ben al 40). Bij elke echo gaat mijn baarmoederhals bloeden. Soms ook na gemeenschap maar niet altijd. En dan niet meteen, maar de volgende dag. Laatste uitstijkje 2 jaar geleden PAP 1. Zou t kunnen dat mijn BMM (nou, what's left of it) steeds zo makkelijk bloed door al het gepruts en vooral door het uitscheuren? Of moet ik accuut me zorgen maken over baarmoederhalskanker? Ik ben na al dat gedoe heel snel in paniek....Heb weinig vertrouwen meer in mijn lichaam. (een lichtpuntje in dit sombere verhaal: we hebben een prachtige dochter van 4, ons wonder!)

groetjes Tessa

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:49 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com