search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

cyste blijkten poliepjes

From: jo (anonymous@obgyn.net)
Wed Jan 28 23:15:23 2009

Enige dagen geleden was ik bij de huisarts omdat ik onregelmatig bloedverlies heb (8 dagen bruinverlies en dan 2 dagen echte menstruatie, overigens wel regelmatig). Zij vermoedde een cyste en ik werd ingestuurd voor een echo. Gister heb ik een vaginale echo gekregen en nu blijken er 3 poliepjes in mijn baarmoeder (niet bmhals of bmmond) te zitten (1 van 2.8x3mm, 1 van 2.1x2.9mm en 1 van 3.1x2.2mm). Ik had een vreselijk onaardige verloskundige die de echo in een Leids ziekenhuis maakte. Ik mocht geen vragen stellen, want dat moest ik met mijn huisarts bespreken 'ik maak alleen de echo'. Formeel heeft ze waarschijnlijk gelijk, maar ik was helemaal van slag. Nu moet ik dus weer terug naar de huisarts.

Ik ben zo geschrokken. Wat nu? Is het gevaarlijk, wat zijn de volgende stappen en heeft het consequenties voor mijn kinderwens? Ik ben bezig zwanger te worden. Moet ik daar nu mee stoppen (ik had overigens een rijpende follikel, dus mijn ovulatie zit eraan te komen). Ik ben 35 jaar en heb al een prachtige zoon van 2 jaar. Kan iemand mij een antwoord geven? Ik mag pas morgen naar de huisarts. Alvast heel erg bedankt.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:49 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com