search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

kansen IVF/ICSI behandeling?

From: Susan (anonymous@obgyn.net)
Sun Jan 25 03:44:33 2009

Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag. Ik ga beginnen aan een IVF/ICSI behandeling (waarschijnlijk wordt het ICSI wegens slechte kwaliteit zaad) en bij mij zijn geen afwijkingen geconstateerd. Ook ben ik vroeger al eens eerder (ongewenst) zwanger geweest binnen 2 maanden na het stoppen van de pil. In mijn familie raken ze ook allemaal binnen 1-3 maanden zwanger (mn moeder was meteen de 1e maand zwanger). Ik heb nog een goede leeftijd voor de behandeling, 29 jaar, en mijn vriend en ik leven beiden gezond. Hebben wij een grotere kans op een positief resultaat van de behandeling door al deze factoren? Of is alles afhankelijk van de teruggeplaatste embryo? En als de hoogst mogelijke kwaliteit embryo teruggeplaatst wordt, zijn de kansen dan sowieso hoger? Ik weet dat 30% resulteert in een zwangerschap, waavan 25% nog in een miskraam eindigt...maar hoop toch stiekem dat bij ons de kansen hoger liggen, zeker gezien de ervaringen van de rest van mijn directe familie...

Alvast dank!

--
Susan.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:49 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com