search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: zwanger van cin 1 naar cin 3 HELP NU WEET IK HET HELEMAAL NIET MEER...

From: Ikke (anonymous@obgyn.net)
Thu Jan 22 13:36:58 2009

Hoi Sharon,

Allereerst ben ik geen expert/deskundige of wat dan ook maar heb wel Pap 3a CIN III gehad. Wat mij altijd duidelijk is verteld is dat VOORAL de CIN "waarde" belangrijk is,vaak word er bij CIN I niet geopereerd en kan dat zelfs vanzelf overgaan(mensen corrigeer me als ik het fout zeg!). Zelfs CIN II laten ze soms zitten(afhankelijk van de grote(oppervlakte) en duur(periode hoelang je het al hebt). CIN III is reden tot gelijk opereren.

Tijdens de zwangerschap is altijd de uitslag niet betrouwbaar en kan het volgens mij alleen in de "negatieve" zin een andere uitslag geven. Volgens mij is PAP 1 altijd PAP 1 zeker tijdens de zwangerschap.

Als ik jou was zou ik lekker gaan genieten van je zwangerschap en proberen de boel de boel te laten(hoe moeilijk ook) en na de zwangerschap nog eens te gaan kijken. En hou voor jezelf in gedachten dat CIN I echt nog geen reden is om ontzettend ongerust te zijn en ook dit kan uitzichzelf weer "normaal"worden.

Maar nogmaals ik ben geen verpleegkundige of arts dus ik kan je natuurlijk niet professioneel adviseren.

Sterkte!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:49 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com