search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

antistoffen in sperma

From: anoniem (anonymous@obgyn.net)
Mon Dec 22 15:24:28 2008

Mijn man heeft zich ca. 13 jaar geleden laten steriliseren. Bijna 2 jaar geleden dacht hij een soort ontsteking te hebben in zijn balzak. Kort daarna bleek ik zwanger te zijn. Die zwangerschap duurde heel kort. We begrepen toen dat hij weer vruchtbaar moest zijn geworden en dat dat de pijn in zijn balzak had veroorzaakt. Ik wilde eig. wel zwanger worden, dus we gingen niet over op anticonceptie. Ben daarna nog enkele keren zwanger geweest maar werd altijd binnen 10 dagen na de verwachte menstruatie toch weer ongesteld.

Nu bijna 2 jaar later heb ik net een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap. De duur van de zwangerschap wordt dus langer. Het lijkt erop dat mijn man's sperma van betere kwaliteit begint te worden. De antistoffen lijken af te nemen.

Toch wil ik graag weten of er uberhaupt nog kans is op een gezonde zwangerschap of dat het zaad nooit meer zo wordt als voor de sterilisatie. Zelf ben ik intussen 39.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:43 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com