search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Cyste en curretage help welke optie is nu het beste

From: josefien (anonymous@obgyn.net)
Thu Dec 18 08:39:49 2008

hallo

7 wkn geleden heb ik een miskraam gehad met 11 weken (vrucht was 10weken) en ben gecurreteerd. bij de nacontrole 4 weken later bleek ik nog weefsel in de baarmoeder te hebben en aan elke eierstok een cyste van 4 cm elk.

Mijn gyn adviseerde om toch even de menstruatie af te wachten en dan nog eens te kijken hoe het met het weefsel zat en met de cysten (ovariumcyste)

Dat heb ik gedaan en nu op dag 8 van mijn cyclus zit er in mijn linker eierstok nog steeds een cyste van nu 5cm groot (rechts was de cyste weg) en mijn baarmoeder is nog steeds niet leeg.

Ik heb nu de volgende opties gekregen voor de cyste: 1 3 maanden afwachten 2. 5000e pregnyl spuiten om te kijken of hij dan springt 3. niks doen en tegelijk bij de hercurretage een laprascopie om de cyste weg te halen.

Ik weet nu niet wat ik moet doen ben erg geschrokken en ik had een andere gyn die nogal kortaf was. Ik wil iig zo min mogelijk risico's nemen voor mijn vruchtbaarheid en zo snel mogelijk weer zwanger worden.

graag uw mening.

groet Josefien

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:43 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com