search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Positieve test na slikken primolut. Schade aan vrucht?

From: angela (anonymous@obgyn.net)
Mon Nov 24 05:08:35 2008

Hallo,

Ik heb 2 positieve zwangerschapstesten en een positieve test middels urine in het ZH. Helaas kan ik niet blij zijn. Dit uiteraard na 2 miskramen (gelukkig ook gezonde dochter) maar vooral omdat ik primolut heb geslikt.

Vooraf aan de kuur test gedaan en deze was negatief dus aan kuur primolut begonnen. Mijn ongesteldheid bleef uit na het slikken maar hier was ik niet verbaasd over aangezien ik in de pre-overgang zou kunnen zitten dus echo laten maken (1,5 week geleden) om te kijken of er follikels zaten. De arts zag wel een vergrote baarmoeder met dik baarmoederslijmvlies maar nog geen ring of iets dergelijks (we keken ook absoluut niet naar een zwangerschap maar naar follikels) en nu ruim 1,5 week later heb ik positieve testen. Tot zeer grote verbazing aangezien bij IVF poging in augustus de hoogste dosis hormonen tot 0 eicellen heeft geleid.

Jullie begrijpen hopelijk mijn bezorgdheid. Totaal niet met zwangerschap bezig en nu positief getest en dan ook nog primolut geslikt.

In welk opzicht kan primolut schadelijk zijn als je zwanger bent/was of net tijdens de kuur zwanger bent geworden?

Thanks.

gr, angela

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:01:17 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com