search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Zwanger en onder volledige narcose?

From: wendy (anonymous@obgyn.net)
Mon Sep 29 07:22:02 2008

Beste Anoniem,

Je zegt het is geen grote ingreep, als ie nog even uitgesteld kan worden zou ik dat zeker doen. Als het niet spoedeisend is maar toch moet gebeuren, wacht men liever tot de 1ste 3 maanden voorbij zijn en bij het kindje dus alles aangelegd is.... en anders het verhaal hieronder voor evt pijnblok of ruggeprik. bespreek het ook met degene die je gaat opereren en niet alleen met de anesthesist...

succes!

--
wendy (een andere als hieronder)

At Tue, 23 Sep 2008, Wennetje wrote: > >Hoi! > >Als het echt moet opereren ze in de zwangerschap ook onder narcose maar >als het even kan liever niet. Zijn er andere mogelijkheden, zoals >uitstel van de operatie of een ruggeprik of een pijnblock? Lijkt me goed >als je dit bespreekt op de poli anesthesie. > >Groetjes, Wendy > >At Tue, 23 Sep 2008, Anoniem wrote: >> >>Goedenavond, >> >>Ik denk dat ik zwanger ben (overtijd en licht positieve test), maar nu >>krijg ik volgende maand een operatie. >>Ik word hierbij onder volledige narcose gebracht, maar het is geen zware >>ingreep en ze opereren ook niet in mijn buik. >> >>Kan het kwaad om zo'n 8-9 weken zwanger te zijn en onder volledige >>narcose te zijn? >> >>Groetjes

--
Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan.
Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op
bankrekening 46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL).
Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!!

http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Wendy

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:23 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com