search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: wanneer menstruatie na bevalling

From: MH (anonymous@obgyn.net)
Wed Aug 27 04:54:57 2008

Nou jullie hebben me wel laten schriken, haha. Meteen maar een test gehaald, maar nee hoor, ik ben niet zwanger. Gewoon afwachten dus maar...

Bedankt voor jullie reacties.

--
MH

At Tue, 26 Aug 2008, Silvana wrote: > >Hoi MH, > >Zou het misschien kunnen zijn dat je zwanger bent ??? Dat zou dan wel de >misselijkheid en gerommel kunnen verklaren. > >Er is trouwens geen peil op te trekken wanneer je weer ongesteld word na >de bevalling. >Bij de 1 is dag gelijk na een maand, bij de ander pas na een jaar. > >Succes, >Silvana > >At Tue, 26 Aug 2008, MH wrote: >> >>Hallo, >> >>Ik ben drie maanden geleden bevallen. Sinds begin juli ben ik begonnen >>met afbouwen van de borstvoeding (ik gaf nog maar 3 voedingen per dag) >>en sinds een week ben ik helemaal gestopt. Nou heb ik al ruim een maand >>last van PMS kwaaltjes (gerommel in mijn buik, misselijkheid, >>verschrikkelijk veel zin in chocola) maar tot nu toe nog steeds geen >>menstruatie. Heeft iemand enig idee hoe lang 'normaal' is? Vooral de >>misselijkheid ben ik toch wel echt zat... Moet ik nog wachten of even >>een afspraak met de huisarts maken? >> >>Bedankt voor het meedenken >> >>-- >>MH >>

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:00:53 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com