search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

menopur; uitblijven eitjes???

From: angela (anonymous@obgyn.net)
Thu Aug 21 05:03:45 2008

Hallo,

Ik ben aan het spuiten voor een 1e ivf maar met een hoge dosis Menopur (300IU) heb ik nu op dag 12 geen follikels en is het baarmoederslijmvlies dun (0,2).

In overleg met de arts ga ik nu nog 4 dagen door met spuiten maar het lijkt mij dat er in deze paar dagen niet echt een follikel tot rijping gaat komen anders had je toch al iets moeten zien.Maar goed; ik ben geen arts dus ik wacht even af tot de volgende follikelmeting.

Ben nu 42 en ben mij ervan bewust dat de eicelvoorraad bijna op kan zijn maar ik vraag mij af of dit nog per maand kan verschillen al lijkt het mij niet de bedoeling om elke maand hormonen te spuiten en maar af te wachten want dan is via de natuurlijke manier zwanger worden "beter".

Wie heeft hier ook ervaring mee en kan het zijn dat gonal-f eventueel nog tot meer stimulatie kan zorgen of moet ik er gewoonweg vanuit gaan dat bij deze hoge dosis hormonen er niets meer te stimuleren is omdat het er geen eitjes meer zijn???

Kan het ook nog zo zijn dat door het spuiten van de decapeptyl (stilleggen van de cyclus) alles verschoven wordt dus dat stimulatie nog later plaats kan vinden?

Wie kan mij meer informatie geven? Bedankt.

groet, angela

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:18 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com