search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Punctie gaat niet door omdat mijn bloedwaarde te hoog is.. iemand ervaring?

From: isabel (anonymous@obgyn.net)
Tue Jul 29 13:57:53 2008

Hallo,

Op dit moment zijn wij gestart met onze eerste IVF behandeling. De punctie die morgen zou plaatsvinden gaat niet door omdat mijn bloedwaarde te hoog is. Ik moest me laten prikken om te kijken hoeveel oestrogeen er in mijn bloed te vinden is (dacht ik..). Dat was 30.000. Herkent iemand dit getal? Vrijdag had ik een waarde van 10.000.

Tijdens de echo vrijdag telde de arts 20 follikels tussen de 12 en 14 mm. Maandag waren de follikels al naar 20-25 mm gegroeid. Helaas gaat de punctie niet door omdat de kans op overstimulatie te groot is. Nu twee weken wachten en dan opnieuw starten met de Puregon. Deze keer heb ik een week lang 150 eenheden gespoten en de laatste drie dagen (na vrijdag) 75 eenheden.

Iemand ervaring met bovenstaande? En is het normaal dat het niet doorgegaan is? Ik heb me er maar bij neergelegd. Ook omdat ik me echt niet goed voel (misselijk, hoofdpijn, moe en een dikke buik)… Wanneer gaat wordt die buik eigenlijk minder?

Bedankt!

--
Isabel

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com