search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: menstruatie met HCG in bloed?????????

From: bo (anonymous@obgyn.net)
Tue Jul 29 06:27:16 2008

Dankjewel Silvana voor je bericht. Nog een klein vraagje.... kan je menstrueren als je HCG in je bloed hebt?

Groet,

--
BO

At Tue, 29 Jul 2008, Silvana wrote: > >Hoi, > >Een ovulatietest kan ook positief uitslaan als er nog wat hcg in je >lichaam zit. Er komt dan geen eisprong, maar je hebt een vals positieve >ovulatietest. >Zeker gezien het feit dat je 4 dagen na het doorbreken van je ongi >(zoals je zegt) al een positieve test hebt, dus op cyclusdag 4 en dat >lijkt mij wel enorm vroeg!!!! > >Ik denk zelf dat je nog wat hcg van je missed abortion in je bloed hebt >zitten. >Het enige wat je kunt doen is over een aantal dagen nogmaals je bloed >laten controleren. Als je nu opnieuw zwanger bent, zou de waarde >inmiddels flink gestegen moeten zijn. > >Succes >Silvana > >At Tue, 29 Jul 2008, bo wrote: >> >>21 juni missed abortion gehad, vanaf dat moment bloed laten prikken, op >>15 juli had ik had hcg van 7, op 19 juni weer gewoon menstruatie gehad, >>23 juli positieve ovulatietest (erg vroeg dus al lh piek????) 28 juli >>bloed laten prikken...... resultaat : 4,8 hcg ??????? >> op echo was een bloedinkje te zien bij eileider ???? >>is dit toch weer mischien nieuwe zwangerschap? Ik kan toch niet >>menstrueren als ik nog hcg in mijn bloed heb????? >>wie weet raad?? >>alvast erg dank voor reactie! >> >>-- >>bo >>

--
bo

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com