search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Zwanger en twee keer papsmear gedaan

From: honeybee (anonymous@obgyn.net)
Mon Jul 28 11:31:42 2008

Ik ben op dit moment 14.5 week zwanger (dit is mijn derde zwangerschap, de eerste was goed verlopen, de tweede was een BBZ het vruchtje was verwijderd via laparoscopie). In het begin van deze (de derde) zwangerschap heeft de gynacoloog een cyste gevonden aan mijn linker eierstok ter grotte van 7.3 cm x 6.5 cm. Ik had in de eerste semester veel last van bloederige afscheidingen en pijn rondom mijn schaamstreek, meestaal komt de pijn eerst en dan komt de afscheiding.De gynaecoloog had tot nu toe twee keer uitstrijkjes gedaan omdat de laboratorium steeds niet kan bepalen of er geen problemen zijn. Van de urine kweek kwam er ook niks uit de gynaecoloog zei dat het onduidelijk is.

Mijn vraag is waarom heeft gynaecoloog uitsrijkjes gedaan tijdens zwangerschap? en denkt u dat er een reden is om een uitsrijkje te doen bij bloederige afscheiding tijdens zwangerschap? Gezien ik nooit last van heb voordat ik zwanger was. Hoe kan het dat ze ook niks kunnen bepalen van mijn urinekweek?

Ik ben op dit moment erg bezorgd doordat mijn gynaecoloog niet erg duidelijk is . Ik begin zelf te gissen wat er eigenlijk mis is , soms word ik helemaal gefrustreerd van. Kunt u mij aub helpen met deze vragen? ik dank u hartelijk.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:00:47 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com