search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

wat zegt en prolactine waarde van 1.1???

From: remke (anonymous@obgyn.net)
Fri Jun 27 06:19:22 2008

hallo, wie kan mij vertellen wat een prolactine waarde van 1.1 zegt. mijn gyn. heeft het verder niet toe gelicht. hij zei alleen dat het verhoogd was en dat hij het in de gaten wil houden. nou heb ik al eerder een verhoogd gehalte gehad(voor mijn eerste zwangerschap.)daar moest toen iets aan gedaan worden mits ik zwanger wilde worden want dat zou zo niet lukken. ik weet alleen niet meer wat de de waarde toen was. gelukkig ben ik zelfs zonder medicatie zwanger geworden toen, maar nu zijn we al 1,5 jaar bezig en nog steeds geen tweede. in december was er niks te hoog want toen hebben ze er niks van gezegt. maar aangezien ik deze maand vocht uit mijn borsten kreeg wilde ik er opnieuw naar laten prikken en hij was dus 1.1 maar ik weet dus niet wat dat inhoudt. ondanks dat het vorige keer ook goed kwam ben ik toch wel ff geschrokken want toen was ik met 5 maanden zwanger en nu nogsteeds niet. heb trouwens net 5 maanden clomid gebruikt en ben nu voor het eerst zonder ana het proberen. maar ik neem niet aan dat het daar aan kan liggen aangezien dit al begon in de cyclus dat ik nog clmoid slikte.

alvast bedankt.

groeten

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com