search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: langdurig bloedverlies na lisexcisie

From: Adrienne (anonymous@obgyn.net)
Thu Jun 26 08:13:39 2008

Geachte heer Van der Slikke,

Vorige week woensdag heb ik voor de 2e keer een lisexcisie gehad waarbij de eerste paar dagen na de behandeling geen bloedverlies was alleen wat gele afscheiding, nu sinds 3 dagen verlies ik wel bloed hoe kan dat? heeft dat ook met het wondje te maken? is het dan opengegaan? ik merk ook dat ik soms beetje wat buikpijn heb...moet ik stoppen met werken? ik heb een zittend beroep.

Alvast bedankt,

--
Adrienne

At Mon, 12 Apr 2004, Hans van der Slikke wrote: > >>Op 17 februari is bij mij na een pap iv b uitslag een lisextractie van >>de 'foute'cellen gedaan. Inmiddels ben ik al 6x terug geweest in het >>ziekenhuis wegens constant bloedverlies. Dagen licht bruin en >>vervolgens weer veel helder rood bloed. Zelfs een keer zo heftig dat ik >>op de eerste hulp ben geholpen omdat het zo erg was dat het niet >>verantwoord was het zo te laten bloeden. Inmiddels is het 10 april, >>bijna twee maanden later en ik bloed nog steeds. De artsen verklaren >>het als volgt: het is een rijk gevuld gebied met bloedvaten en er zullen >>wel wat vaatjes geraakt zijn. De druk van de vaatjes is soms groter dan >>de stolling en dan laat de korst weer los en krijgt ik weer helder rood >>bloedverlies. Het is al 4 x dichtgebrand, 1x met zilvernitraat >>behandeld en 1x ben ik weer weggestuurd met de mededeling dat het >>vanzelf wel een keer zal stoppen. Ik snap er niets meer van. In de >>meeste informatie staat dat het gebruikelijk is dat je ongeveer 1 week >>bloedverlies hebt, de arts zelf vertelde mij dat het ongeveer 3 weken >>zou duren, maar inmiddels ben al bijna 2 maanden bezig en ik ben het zo >>verschrikkelijk zat, maar de arts doet heel laconiek. >>Zeur ik nou of heb ik gelijk, dit klopt toch niet? >> >SOms zit het niet zo mee. Echter verhalen als dat van jou zkomen niet >vaak voor. Belangrijk is om vast te stelllen of het vloeien inderdaad >van de baarmoedermond komt. Als dat zo is, kan het ook zijn dat er >granuatieweefsel zit (herstelweefsel) dat snel bloedt. Dan is soms >meerdere malen aanstippen met zilvernitraat nodig. Heb je overigens de >uitslag al? > >-- >Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog >VU medisch centrum, Amsterdam. >http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Hans >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com