search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Wie wil meewerken aan een 3D echo cursus in het VUmc te Amsterdam?

From: Inge (anonymous@obgyn.net)
Fri Jun 20 13:36:33 2008

Geachte meneer van der Slikke,

Vandaag las ik uw onderstaande bericht. Graag zou ik mij op willen geven voor zo'n echo. Ik ben op 18 juli 27 weken en 1 dag zwanger. Iets langer dan uw voorkeur dus. 17 en 18 juli zou ik wel kunnen 19 juli helaas niet.

Met vriendelijke groet,

--
Inge Boekhorst
033-4681910
miboek@casema.nl

At Wed, 11 Jun 2008, Hans van der Slikke wrote: > >Half juli wordt in het VUmc te Amsterdam weer een internationale cursus >gegeven in het gebruik van 3D echoscopie voor artsen. >> >Hiervoor wil ik de zwangeren onder jullie graag uitnodigen om als model >te dienen. Onze voorkeur gaat uit naar vrouwen die dan 20-24 weken >zijn. Het houdt in dat je bereid bent gedurende omstreeks enige tijd >een uitwendige echo te ondergaan. Je krijgt een DVD met wat beelden >mee. Als je dan minder ver dan 12 weken bent heeft het weinig zin je op >te geven. > > >De data en tijden zijn: donderdag 17 juli en vrijdag 18 juli van >15.00-17.00 uur en zaterdag 19 juli van 10.00 tot 13.00 > > >Graag per email (zie boven) bij mij opgeven: > >1. Naam en (mobiel) telefoonnummer en emailadres > >2. Hoeveel weken ben je zwanger op 18 juli? > >3. Welke van bovengenoemde tijden kan je wel en wanneer per se niet. > > > >Rond 10 juli maak ik een schema en neem ik contact met je op > >-- >Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog >VU medisch centrum, Amsterdam. >http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Hans >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com