search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Vraag aan Dr van der Slikke over herhaalde miskramen en behandeling in het VUMC

From: zara (anonymous@obgyn.net)
Fri Jun 20 11:15:07 2008

Geachte heer van der Slikke,

Ik heb 4 miskramen gehad binnen 10 maanden tijd (11,6,9 en 5 weken) en ben in 3 verschillende ziekenhuizen geweest. Het lijkt wel of alles misgaat. Er worden foute uitslagen gegeven, men raakt uitslagen kwijt er worden verschillende adviezen gegeven door verschillende artsen; kortom er is veel fout gegaan. En nu ben ik dus "uitbehandeld" in Nederland, althans volgens de arts die ons gisteren in het VU ziekenhuis te woord stond. Moeten we dan echt uitwijken naar Belgie, Duitsland of zelfs en de VS om een arts te vinden die naar je persoonlijke situatie kijkt en naar je verhaal luistert? Een arts die meeleeft, meedenkt en misschien zelfs een stapje af wil wijken van de richtlijnen? Ik weet echt niet meer waar we het moeten zoeken? Gisteren heb ik behoorlijk overstuur het VU ziekenhuis verlaten. De opmerking van de arts of hij nu weer met zijn spreekuur verder kon gaan terwijl ik zat te huilen is samen met een verkeerde diagnose die 3 weken terug gesteld is, behoorlijk verkeerd gevallen Graag wil ik mijn situatie aan u uitleggen per mail en graag hoor ik u mening in deze. Mag ik mijn persoonlijke verhaal naar u mailen?

mvg Z

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com