search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Overtijd maar negatieve test

From: Kaki (anonymous@obgyn.net)
Fri Jun 20 04:47:12 2008

Ik heb al jaren dezelfde cyclus: 32 dagen met een eisprong op dag 18. Meestal zie ik zo'n 2 dagen voor mijn menstruatie de afscheiding meer en wat lichtbruin worden. Deze maand gebruikte ik ovulatietesten en deze waren positief op dag 18 en 19. Vandaag is dag 32. Ik ben nog niet ongesteld en ik heb ook geen bruin bloedverlies gezien. Dus ik deed een test met ochtendurine (kruidvat eigen merk). De test was negatief, er is niet eens een heel licht streepje te zien. Kan ik nu zeker zijn dat ik niet zwanger ben? Ik heb vanavond namelijk een etentje van mijn werk waarbij het voorgerecht carpaccio is en ik ook wel een wijntje wil drinken. Als ik echt zwanger zou zijn, zou ik dit natuurlijk niet doen en voor de carpaccio ook iets verzinnen. Maar dat lijkt me nu niet nodig. Aan de andere kant is het nog nooit gebeurd dat ik geen bruin bloedverlies had (behalve dan als ik zwanger was). Maar dan had ik vaak al op 10 dagen na de eisprong een positieve test en zelfs kwaaltjes... Wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Welke testen zijn het meest gevoelig en betrouwbaar?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:00:37 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com