search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Aanhoudende pijn 2 maanden na miskraam

From: Susanne (anonymous@obgyn.net)
Thu Jun 19 15:12:56 2008

Op 15 april 2008 bleek mijn zwangerschap een missed abortion. Met medicijnen is toen een miskraam opgewekt. Na twee behandelingen was mijn baarmoeder volgens de controle-echo leeg met een nog iets verdikte wand.

Tijdens de miskraam ben ik een rafelig, zacht stolsel met daaraanvast het vruchtzakje (heel, met ini-mini-onherkenbare-inhoud) verloren ter grootte van een tartaartje en een iets kleiner stolsel, hard, donkerder (maar wel paars/rood) en glad, daar zat een klein huidskleurig "staartje" aan met daarop twee hele kleine donkere puntjes. Erg vreemd om te zien. Ik vraag me nog steeds af of dat wel normaal is geweest en een miskraam er zo uit hoort te zien. Iemand een idee?

Dan de reden van mijn post:

Tot nu heb ik nog altijd last van pijnen in mijn liezen. Dit is tijdens de zwangerschap begonnen, maar sindsdien komen ze steeds terug. Het lijkt erop dat ik er rondom mijn eisprong en menstruatie erger last van heb. Ook heb ik buikpijnen (hoger links en rechts naast mijn navel) tijdens en na het ontlasten en na passeren van darmgas en soms "zomaar". Niet zo erg dat ik dubbel lig van de pijn, maar wel voldoende om er echt last van te hebben.

De pijn in mijn buik veranderd niet, wordt zeker niet minder, maar ook niet snel meer. Wel krijg ik steeds iets meer last onder in mijn rug.

Is dit normaal?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com