search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

nog 1 cerclage vraagje, vind het namelijk een hele happening

From: H. (anonymous@obgyn.net)
Mon Jun 16 15:20:20 2008

Hallo,

Echt mijn laatste vraagje hoor, heb pas volgende week maandag een controle afspraak vandaar. Zoals in mijn vorige berichtje had ik dus geschreven dat ik sinds het weekend een cerclage heb laten plaatsen i.v.m. preventie van een vroeggeboorte. Maar ik heb geen echo gehad toen ik werd ontslagen uit het ziekenhuis. Maar nu wordt mijn buik ineens dikker boller, en ik verlies behoorlijk wat slijm of vocht ik twijfel of het vruchtwater is (een vies praatje) want het ruikt wat zoetig en weeeig, maar er zit ook wit slijm door. Als je 15 weken bent en als je vruchtwater zou verliezen is dat dan veel? of steeds een paar druppeltjes? aangezien die cerclage er zit, denk ik dat de boel daar helemaal op slot zit zodat als het negatief zou zijn dat dat water dus niet weg kan lopen en daardoor dus mijn buik boller en harder wordt.

Ik heb wel een babysound en daar hoor ik het hartje van de baby (vandaag nog) ook hoor ik hem/haar bewegen en soms voel ik licht een beweging, niet vaak natuurlijk.

Wat denkt u? ben een beetje onzeker, en ik kan niet eerder terecht vanwege vakantie van de gyn.

met vriendelijke groet, H.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:00:37 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com