search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

nu pas een cerclage voor de 2e keer i.v.m. preventie vroeggeboorte

From: H. (anonymous@obgyn.net)
Mon Jun 16 04:10:59 2008

Hallo,

Even iets raars misschien hoor maar ik durf er natuurlijk niet met de gynacoloog over te praten waar ik op controle loop. Ik heb pas een 2e cerclage om de baarmoedermond laten zetten i.v.m. preventie van een vroeggeboorte omdat ik dat drie jaar terug heb meegemaakt. Maar nu mag je toch geen sex? en ergens in mijn hoofd weet ik dat dus, en voel ik dat mijn baarmoeder 's nachts wel eens samentrekt (een vorm van orgasme?) de volgende morgen heb ik dan ook wit slijm verlies. Kan dit kwaad? ik kan er natuurlijk niets aan doen, en ik weet eigenlijk dat alleen mannen zulke dromen kunnen krijgen maar bij vrouwen kan dat toch eigenlijk niet zo spontaan gebeuren? vind het super vreemd want ik ben natuurlijk helemaal niet met sex bezig, wil er ook niet aan denken omdat ik pas een cerclage heb laten zetten. Maar toch gebeurt het in de nacht, super vreemd. Ik ben bang dat er dan rek op het bandje komt te staan.

2e vraag: En als ik rond de 36 a 37 weken ben en ik krijg toch weeen voordat het bandje verwijderd is, dan is er zeker spoed bij of niet? heb ik dan genoeg tijd om naar het ziekenhuis te rijden of moet er dan een ambulance komen? dat vind ik wel eng want met weeen krijg je natuurlijk een ontzettende spanning op zo'n bandje en misschien scheurt de boel dan wel.

Bij voorbaat dank, groetjes H.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:03 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com