search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Mirena en hoge bloeddruk

From: Anita (anonymous@obgyn.net)
Fri Jun 6 12:14:32 2008

Op mijn 18e is bij mij een te hoge bloeddruk geconstateerd. Inmiddels ben ik 33 en mijn bloeddruk is nog steeds te hoog. Medicatie werkt niet, of met zoveel bijwerkingen, dat het niet leuk meer is.

Nadat in 2006 een endometriose-cyste is verwijderd bleef ik last houden van heftige en onregelmatig bloedverlies. De gyneacoloog heeft in december 2007 Mirena geplaatst.

Eind april 2008 heb ik een hartritmestoornis gehad. Ik heb toen Coversyl voorgeschreven gekregen. Dit leidde (weer) niet tot een daling van mijn bloeddruk. Twee weken na de hartritmestoornis is plotseling mijn bloeddruk enorm gestegen van 150/95 naar 190/125 en ondanks dat ik met de medicatie ben gestopt, daalt de bloeddruk niet. Ik voel mij niet gestresst, dus dat lijkt mij ook niet de oorzaak.

Kan de combinatie van de Mirena en de hartritmestoornis geleid hebben tot de plotselinge stijging van mijn bloeddruk? Behalve dat mijn bloeddruk is gestegen, heb ik bijna de hele maand mei beetjes bloed verloren én heb ik aanzienlijk meer pukkels in mijn gezicht, terwijl ik niet anders ben gaan eten.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:04:03 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com