search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Voelen zitten baarmoeder

From: Ikke (anonymous@obgyn.net)
Fri May 30 15:35:57 2008

Hallo,

Ik denk dat ik inmiddels wel bekend ben hier ;) dus hoef ik niet mijn hele geschiedenis uit te leggen denk ik. Vorig jaar September/Oktober kreeg ik klachten die uiteindelijk uitmonden in vreselijke krampen. Sinds begin deze week voel ik mijn baarmoeder zitten, is een beetje moeilijk uit te leggen maar hij is zeg maar duidelijk aanwezig met soms een kloppend gevoel(heel soms) het doet geen pijn maar aangezien mijn klachten vorig jaar OOK DAARMEE begonnen ben ik extra alert. Wie weet waar dit nu vandaan zou kunnen komen ik vind het ronduit vreemd! Hopelijk zakt het natuurlijk snel af maar loop er nu al een aantal dagen mee en herken het gevoel overduidelijk alleen tja toen was er geen verklaring voor alhoewel ik door die klachten bij de huisarts erachter kwam dat ik PAP 3A heb/had. Kan iemand een verband ergens mee leggen? Ik moet ook niet ongesteld worden en is nog geen tijd voor een eisprong(en buiten dat voelt het ook absoluut niet als 1 van die beide). Als iemand een idee heeft hoor ik het graag!

Hartelijk dank alvast voor een reactie

Groetjes,

--
Ikke

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:00:31 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com