search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

tepelvloed

From: Anoniem (anonymous@obgyn.net)
Wed May 28 07:26:47 2008

Sinds anderhalf jaar heb ik buikklachten, veel pijn, veel bloedverlies, tussentijdsbloedverlies, contactbloedingen. Mijn cyclus is niet veranderd. Alles qua buik is gecontroleerd, heb elk onderzoek ondertussen gehad ook een mri ivm verdenking op endomteriose. Alles is goed. Volgens de artsen is het hormoongerelateerd. Als oplossing wilden ze een mirena plaatsen. Daar ik hele slechte ervaringen heb met spiraatjes heb ik ervoor gekozen deze niet te laten plaatsen. De pil is ook geen optie voor mij daar ik hier teveel bijwerkingen van heb.

Laatst weer een bloeding van 3 weken gehad. Mijn weerstand is afgenomen, dat merk ik aan erge vermoeidheid, toenemende hoofdpijn, misselijkheid, pijnlijke gewrichten armen, gevoelloze vingers/tenen/huid, en nu heb ik weer sinds een tijd mondhoekkloven (met bacterie of zoiets)die maar niet weg willen gaan.

Sinds kort heb ik nu ook tepelvloed, kleine hoeveelheden witte vloed (melk)uit beide borsten. Kan dit ook hormoongerelateerd zijn?

Wie herkent dit? Kan het kwaad? En wat kan er aan gedaan worden?

Alvast bedankt!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:46:55 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com