search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

primolut ja of nee? (vraag voor een arts!)

From: Judith (anonymous@obgyn.net)
Tue May 27 15:19:33 2008

Vorige week ben ik bij mijn gynaecologe geweest ivm ongewoon bloedverlies tussen de menstruaties door. Gezien mijn bekkenbodem problemen is inwendig onderzoek voor mij pijnlijk en vervelend. De gynaecologe heeft daarom besloten om vervolgonderzoek op de OK te doen. Het gaat dan om het bekijken van de baarmoedermond en in de baarmoeder kijken.

Nu staat de OK gepland voorlopig op 9 juni en ik moet 8 juni ongesteld worden. Ik heb een hele regelmatige cyclus en heb in overleg met de huisarts besloten om volgende week met primolut te starten.

Nu lees ik alleen de bijsluiter en staat daarin dat je het niet mag gebruiken bij ongewoon bloedverlies uit de vagina waarvan de oorzaak niet bekend is. Ik begin heel erg te twijfelen nu of ik er wel of niet mee moet beginnen. De assistente van de gynaecologen kon helaas ook geen antwoord op mijn vraag geven. De gynaecologe zie ik zelf pas volgende week donderdag weer maar het advies van mijn huisarts is om vanaf woensdag primolut te slikken.

Is er hier een arts die weet of dit kwaad kan en gewenst is voor de onderzoeken die gedaan moeten worden?

Groetjes Judith

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:03:56 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com