search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

pco en anticonceptiepil

From: lee (anonymous@obgyn.net)
Tue Apr 29 16:24:17 2008

beste, ik had een vraagje, ik heb pco en sinds ik anticonceptiepil neem volgende symptomen: heet hoofd met rode/bruine plekjes in het gezicht, gelig worden bepaalde momenten in de cyclus, in week 1 en 2: uitslag, soms slecht voelen, na 2 weken: enkele dagen goed/levendiger voelen, vanaf 3de week (verhoging hormonen?) steeds slechter gevoel (duizelig, moe, suf, uitslag)en dan in pilvrije week: beter voelen maar terug toename vlekjes in het gezicht met warm hoofd heb ik ook droge mond/verhoogde dorst. ik veronderstel dat dit allemaal door die hormonen komt waaraan mijn lichaam v nature nt echt gewend is door pco (heb zelden/nooit menstruatie zonder de pil) en mijn lichaam deze ziet als vergif??? en via huid probeert uit te scheiden? maar wat moet ik dan nemen als anticonceptie (koperspiraal zonder hormonen of is andere optie?) ben reeds veranderd naar lichtere pillen: er verandert niets aan problemen, rekening houdende met het feit dat ik ook daarnaast menstruatie moet uitlokken om kanker te vermijden nu en dan (nu en dan zoiets als duphaston: uitlokker menstruatie combineren met hormoonvrij spiraal?) ik weet het niet meer, iemand voorstellen vooraleer ik te rade ga bij gyn, want blijkbaar wordt dit nt geplaatst als je nog nt zwanger werd en dergelijke of heeft het ook nadelen/nevenwerkingen? (sommigen zeggen verhoogde menstruatie maar aangezien ik die v nature al nt krijg???) bedankt, gr

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 06:00:25 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com