search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Ik kan het niet meer aan

From: L (anonymous@obgyn.net)
Sun Mar 30 01:51:59 2008

Ik ben nu drie maanden zwanger. De ergste lichamelijke klachten zijn gelukkig weg, geestelijk gaat het echter steeds minder. Ik ben nog steeds heel erg vermoeid, mede door mijn werk. Ik werk in drie verschillende shiften, en ondanks een verklaring van mijn huisarts dat er rekening gehouden moet worden met mijn situatie, kunnen ze op mijn werk niet aan die behoefte voldoen.

Als resultaat ben ik twee weken thuis geweest om uit te rusten en kwam ik enkel in het weekend werken, ik dacht dat het daarmee wel een stuk beter zou gaan.

Niet dus.

Ik zie er elke dag meer en meer tegen op om naar het werk te komen. Ik vergeet dingen, voer taken soms maar half goed uit, ik ben vaak bang (dat ze me er op zullen aanspreken, ontslaan, dat ze achter mn rug roddelen, etc). We werken met een heel jong team waar nog niemand kinderen van heeft, ik ben de eerste die zwanger is, en ik kan op weinig begrip rekenen. Ik ben gelukkig wel blij met de baby dus ik denk niet dat ik echt depressief ben. Toch kom ik nergens aan toe, is alles me teveel, heb ik een vreselijk humeur, ik huil elke dag en ik wil gewoon niet meer werken. Tenminste, niet HIER. En niet op deze manier. Thuis kom ik ook al nergens meer aan toe, het huishouden ligt er maar wat bij en tijd voor mn partner is er ook niet door de shiften die ik draai en als ik thuis ben slaap ik toch meestal.

Ik heb al vijf of zes gesprekken gehad met mn baas die haast tot niks hebben geleid dus een zevende gesprek gaat echt niets uithalen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, dit zie ik echt niet langer zitten...

Afgelopen donderdag hebben we een echo gehad, alles was gelukkig goed en ik vond het fijn de baby te zien en hem te zien bewegen, ik was best trots. Toch heb ik er verder geen gevoel bij, we zijn twee maanden geleden verhuisd en de babykamer is niet ingericht, ik kijk niet om naar babyspullen of kleertjes, het zegt me allemaal (nog) erg weinig. Wel bleek dat ik afgelopen maand drie kilo afgevallen was, ik ben nu gestart met omnibionta, het gewichtsverlies zou misschien wel de vermoeidheid en zo kunnen verklaren. Maar ik zit gewoon (zacht uitgedrukt) niet lekker in mijn vel...

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:03:35 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com