search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

klachten na ballontherapie

From: Johanna (anonymous@obgyn.net)
Wed Mar 26 11:18:03 2008

Na alle mogelijke anticonceptiemiddelen te hebben geprobeerd om de menstruatie onder controle te krijgen, ben ik begin dit jaar een ballontherapie ondergaan, alsmede een sterilisatie. Dit omdat ik al ruim 3 jaar problemen heb met mijn menstruatie. Ik vloei op zich niet overdadig veel, maar een gewone hoeveelheid, alleen vloei ik wel erg vaak. Het ritme was 1,5 week vloeien en 1.5 week niet vloeien. Deze problemen zijn ontstaan nadat ik via een keizersnede van mijn dochter ben bevallen.

Na de ingreep had ik een vervelende onwaking uit de narcose. Mijn lichaam beefde ongecontroleerd en is uiteindelijk morfine toegediend. Toen ging het wel beter, maar mijn bloeddruk bleef erg laag. Dezelfde dag wel naar huis gegaan, zonder nacontrole van de opererend gyneacoloog.

4 dagen na de operatie ging ik vloeien en had ook klachten als duizeligheid en benauwdheid. Later kreeg ik ook last van hartkloppingen en vermoeidheid. De hartkloppingen hielden op een gegeven moment echt hele dagen achter elkaar aan.

Na 8 weken is het vloeien gestopt, om plaats te maken voor veel slijm verlies. Het was veel slijm, soms had ik het gevoel dat ik in mijn broek plaste. Het slijm was soms helder en soms (donker)bruin. Dit heeft 6 dagen aangehouden en toen ben ik weer gaan vloeien voor 1.5 week. Dit vloeien is nu 2 dagen geleden gestopt om weer over te gaan in slijmverlies. Het is nu wel wat minder slijm, maar het is wel heel donker bruin.

Ik heb nog altijd last van hartkloppingen, benauwdheid, duizelingen en vermoeidheid. Ook heb ik moeite met concentratie, ik vergeet snel dingen.

Voor die hartkloppingen heb ik een cardioloog bezocht, omdat het dagen aanhield en er geen aanwijsbare reden was volgens de huisarts en de gyneacoloog. Het had niets met de operatie te maken volgens hen. Maar de cardioloog kan ook niets vinden. Alleen dat ik met vlagen een erg lage bloeddruk heb (85/55).

Mijn klacht is nu eigenlijk tweeledig: Het vloeien is niet echt verholpen. Wat kan ik nu eigenlijk verwachten? En dan die andere fysieke klachten, die ogenschijnlijk los staan van de operatie, maar wel zijn ontstaan na de operatie en sindsdien aanhouden.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:03:35 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com