search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

eerst gezonde zoon, daarna 9 miskramen... second opinion?? ik weet het niet meer

From: Anna (anonymous@obgyn.net)
Tue Mar 25 16:29:12 2008

Hallo allemaal, ( Dr. Slikke & anderen van het forum)

Ik was 10 jaar geleden na 2 maanden zwanger en na 35 weken bevallen van een gezonde zoon. ( Waarom hij te vroeg is geboren is niet echt bekend gewordne, de placenta was wel te klein) Nu na 8 jaar bezig te zijn voor een 2e kindje, en 9 miskramen verder. de miskramen varieren van 5 weken tot 12 weken. weet ik neit meer wat ik moet doen. Voor mijn gevoel wordt er over iets heel erg simpels heen gekeken. Klinkt misschien dom, maar ik kan me er niet bij neerleggen. Heb de afgelopen jaren alle onderzoeken zowat gehad. chromosomen,fosflipiden, methionine .. waar allemaal niks uitkwam Heb tijdens een zwangerschap asrperine/heparine gebruikt, na hartactiviteit mocht ik starten, maar ook dit mocht niet baten. Ook is me foliumzuur 5 mg voorgeschreven. Dus mijn gyneacoloog heeft ook echt zijn best gedaan en zich voor mij ingezet. Toch vraag ik me af of het verstandig is om een second opinion te laten doen. en zo ja, bij welke arts dan/ welk ziekenhuis? Ik ben nu 33 jaar, dus mijn klokje gaat nu ook zo langzamerhand tikken. Verder ben ik reshus negatief. ( ben wel behandeld met anti-d ) Waarom mijn eerste zwangerschap een gezonde zoon en daarna alleen maar pech. Ik hoop echt op een antwoord, of een tip ...

Alvast bedankt ! Anna

p.s. hoop dat ik genoeg info heb vermeld, is best moeilijk om zo'n geschiedenis kort te omschrijven.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:57:38 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com