search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

angst voor bevalling door hartritmestoornis

From: diane (anonymous@obgyn.net)
Fri Feb 29 08:38:49 2008

hallo

graag zou ik met mensen in contact komen en advies krijgen van mensen die al voor de zwangerschap hartritmestoornissen hadden en die door de zwangerschap verergert waren!

ik heb dit probleem namelijk en ik moet nog 3 weken voor ik moet gaan bevallen! ik heb medicatie gekregen van de cardioloog maar die durf ik verder niet meer te nemen omdat ik t kindje niet meer voelde trappen en kreeg andere klachten erbij!

nu is mijn probleem dat ik zo angstig ben nu dat ik de bevalling niet ga overleven want ik moet het gewoon op de natuurlijke weg proberen en dat mijn man dan alleen staat te kijken met die kleine! zie echt tegen de bevalling op nu en als ze me voor die tijd hadden verteld dat hartritmestoornissen niet zo aangenaam zijn voor en zwangere dan was ik nooit zwanger geraakt volgens mij!

kan iemand me ook zo'n verhaal vertellen met de bevallingservaring erbij en hoe het allemaal gegaan is????? ik wil niet bang zijn!

help,...

groeten diane

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:46:17 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com