search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

kinderwens gaat voor mijn gevoel alleen door met een cerclage maar...

From: C. (anonymous@obgyn.net)
Tue Feb 26 04:23:49 2008

Hallo,

Misschien dat u me wat raad kunt geven. Bij mijn eerste zwangerschap heeft mijn zoontje het niet overleefd, hij kwam ter wereld met 21 wk en 3 dgn. Bij mijn tweede zwangerschap mede door een cerclage (ter preventie van een vroeggeboorte) een prachtige dochter gekregen die nu twee jaar is geworden. Wij hebben een sterke kinderwens en ik slik al een maand foliumzuur dus willen wij graag in maart starten, dat betekent dat mijn eerste volgende vruchtbare periode 17 maart is! maar... wel natuurlijk eerst even het ziekenhuis gebeld voor een afspraak met de vraag of ik wederom weer een cerclage krijg, anders gaat het allemaal niet door vind ik.

Maar dit gesprek is op 19 maart (dan ben ik dus niet vruchtbaar meer die maand, en ik had me zo verheugd om te starten) ik gevraagd of het echt niet eerder kan, maar het is harstikke druk.

Nu is mijn vraag als er verder geen problemen geweest zijn met mijn eerste cerclage (wel een gekantelde baarmoeder) en een moeilijke bevalling waarbij die ontsluiting pas voor de volle 100% na 19 uur kwam, en mijn dochter met de vacuum ter wereld kwam omdat ze ook met het gezichtje naar voren zat. Wilde ik toch weten of er een grote kans is dat ik weer een cerclage krijg???

Zit er namelijk sterk aan te denken om toch de gok te nemen de 17e proberen zwanger te raken en twee dgn. later dus pas die afspraak met het risico dat ik dan al zwanger ben? of is dit echt een beetje dom?

graag advies, vriendelijke groet, Cin

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:46:17 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com