search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

ben ik nu eindelijk klaar met wachten ?

From: melissa (anonymous@obgyn.net)
Fri Feb 8 14:37:14 2008

Hallo,weet in feite niet meer wat denken ben nu 26 jaar ,al 3 jaar gestopt met de pil en we zijn nog steeds niet zwanger! na 2 dokters en vele testen...was de uitslag uiteindelijk , dat ik wel zwanger kan geraken,maar op een jaar maar 5 x kans maak..., de oplossing zou zijn ofwel wachten op geluk ofwel aan de baarmoeder plaatsen...,pff dat was een ramp ! mijn man vond z n mannlijkheid "aangetast" ,enja dus maar nog even wachten op geluk...nu enkele manden later... tis moeilijk te beschrijven... voel ik me veranderen ,men bekken doet pijn sinds een tijdje ,en nu met mijn maandstonden (wat ik anders nooit nie heb ) heb ik sinds 2 weeken net schijven in men borsten, ( sinds 3 maanden voller geworden borsten)en men schaambeen deed vlak voor men menstruatie ook pijn...haha tis toch wat komisch he ... vroeg me vandaag af of het gewoon niet zou kunnen zijn dat mijn lichaam pas nu zich klaar maakt voor een baby of is dat maar een illussie ? (mijn man ziet mij ook veranderen en hij is in ieder geval gelukkig ...haha !) x ciao

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Dec 2 05:45:38 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com