search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Gevoelige clitoris na bevalling

From: maan (anonymous@obgyn.net)
Fri Feb 8 04:17:56 2008

jaaaaaaaaa ik was dat helemaal vergeten! kun je nagaan...maar ik had dat ook, ik moest dan echt even stilstaan tot t weg was. net of al het bloed uit mijn lijf naar die plek stroomde en m'n clitoris enrom groot werd, zo voelde dat. een soort prikkeldraad-gevoel... ik weet niet meer hoelang het duurde, maar het ging wel weer over. alhoewel alles nog wel een beetje anders voelt, na 16 maanden.

gefeliciteerd he!

--
maan

At Thu, 7 Feb 2008, Missy wrote: > >Ik ben anderhalve week geleden na 26 uur mbv een vacuumextractie >bevallen >van een supermooie (;-)) zoon.. ik ben niet ingeknipt maar wel een >beetje >ingescheurd (voor zover ik kan voelen een beetje aan de zijkant en niet >naar voor of achterkant). > >Nu heb ik een heeeel vreemd gevoel in mijn clitoris... soms dan zet deze >ineens heel erg op en is heel gevoelig.. het kan zo ineens zijn.. maar >ook >als mijn vriend me zeg maar aanraakt bij mn borsten, voel ik het ook... > >Heeft iemand hier ervaring mee... en hoe lang zou dat eventueel nog >blijven? > >Groetjes van een trotse mama

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Dec 2 05:45:38 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com