search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Bultje in linkerborst

From: Iris (anonymous@obgyn.net)
Wed Jan 30 07:00:57 2008

Na wikken en wegen toch naar de huisarts gegaan voor het "bultje" in mijn borst. Hij voelde het ook maar merkte ook dat het "opging" in het andere weefsel dus geen opzichzelf staat los bobbeltje was. Daar kon ik me wel in vinden. Waarschijnlijk dus een cyste of een melkklier die een beetje opspeelt. Ook liet ik heb de kleine kleurverandering boven de tepel van de bewuste borst zien, die zag hij ook hoe minimaal die ook is; het lijkt net alsof het een stukje is waar het "bruin van mijn tepel" een beetje "buiten de lijntjes" is gegaan alsof het een "veegje" is. Alleen heeft hij er nu verder niks over gezegd die verkleuring.(wat me nu thuisgekomen weer een beetje onzeker maakt). Van hem moet ik het aankijken en kijken of het niet erger word of dergelijke en geen mammografie ook omdat ik nog 'jonge borsten" heb die vol met klieren zitten waardoor ze het slecht kunnen zien. (heb geen borstkankergeschiedenis in de familie).

Moet ik het idd zo laten rusten of had ik meer moeten aandringen op bijvoorbeeld een echo?

Bedankt

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:46:09 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com