search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Ik snap niets van mijn cyclus.

From: Sinder (anonymous@obgyn.net)
Tue Jan 29 06:11:52 2008

Hallo, even kort voorstellen? Ik ben Sinder, (nickname) en moeder van 2 zoons van 21 mnd en ruim 3. Voordat we onze oudste zoon kregen, werd ik slechts 6 keer per jaar ongesteld. Mijn cyclus was onvoorspelbaar en onregelmatig. In het ZH kreeg ik Clomid, waardoor mijn cyclus vrij regelmatig werd en ik mijn eisprong voelde. Na 4 cycli werd onze oudste geboren. Ik gaf fulltime borstvoeding en na 10 mnd werd ik ongesteld. Na 11 mnd bleek ik spontaan zwanger en kon mijn cyclus dus niet veel langer dan 5 weken zijn geweest. Bij de jongste werd ik ook na 10 mnd ongesteld. Mijn cyclus bleek netjes tussen de 26-32 dagen te liggen. Niet heel regelmatig maar ik was er blij mee. De laatste vier cycli vrijen we zonder voorbehoedsmiddelen (wij gebruikten het condoom) want we willen graag een derde kindje. 2 cycli geleden dacht ik dat ik zwanger was. Ik geef nog steeds borstvoeding maar de productie was gekelderd. Ik stond droog. Mijn menstruatie bleef weg. Ik bleef negatief testen en na 37 dagen kwam alsnog een menstruatie. De melkproductie kwam niet meer op gang. De laatste cyclus zat op 39 dagen en nu zit ik ook op 39 dagen en nog geen menstruatie te zien. Wat kan er toch aan de hand zijn?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Dec 2 05:45:28 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com