search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Zwanger of toch niet??

From: R. (anonymous@obgyn.net)
Tue Jan 29 04:37:25 2008

Het is vandaag dag 10 na mij eisprong, een tweede verhoging in mijn temperatuur heb ik kunnen zien. dag 1 t/m dag 7 na mijn eisprong was mijn temperatuur met 0.4 graden gestegen dag 8 en dag 9 nog eens 0.2 graden.

Nu heb ik vannacht zo'n vreselijke pijn in mijn buik gehad, heel ver onderin mijn buik, zeg maar net boven de schaamstreek. ik heb 2 uur lang heel stil in bed gelegen, tot de pijn iets afzakte, kan echt mezelf niet op mijn zij draaien. Vanochtend ging het gelukkig beter maar heb nu erg last van mijn linker en rechterzij.

Ik dacht zelf aan blindedarmontsteking, maar op internet lees ik dat het begint met pijn rond de navel en dan naar de rechterkant van de buik trekt. Ook misselijkheid, ziektegevoel en braken komt niet voor dus denk niet dat dat het zal zijn. Nu denk ik aan een zwangerschap, zou ik nu al kunnen testen? De ene maand heb ik namelijke een luteale fase van 10 dagen en de andere maand van 14 dagen.

hoop wat te horen.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:03:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com