search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

wanneer eisprong gehad?

From: remke (anonymous@obgyn.net)
Tue Jan 29 01:59:39 2008

hoi wendy, wat kan je lichaam toch vercshillende seintjes geven zeg. ben maandag bij de gyn. geweest. eitje was gesprongen want er was vrij vocht??? te zien. dus dat is fijn. gyn twijfelde alleen wanneer de eisprong geweest was. ik had namelijk donderdag en vrijdag heel veel doorzichtig slijm(volgens het boekje zeg maar) vanaf donderdag ook veel buikpijn en gezwollen schedeuitgang. alles zoals het hoort dus. ook ging mijn temp van 36,8 naar 36,5 zowel don als vrijdag. zaterdag ging hij naar 36,8 en werd het slijm weer minder. zondag temp.36,7 en slijm bijna helemaal weg alleen tijdens gemeenschap nog goed.maandag was de temp.36,8. nou lijkt mij dat hij donderdag of vrijdag geweest is, mar wat blijkt ik kreeg zondagavond een postieve ovulatietest. die manadag ochtend ook nog positief was. maar slijm en dergelijken was niet meer en heb ook sinds vrijdag alweer last van mijn borsten netzoals wat ik altijd heb na een eisprong. gyn twijfelt of ik hem toch dond gehad heb en niet pas zondag of maandag. wat denk jij. vandaag was temp.37,0. weet jij of je slijm een paar dagen voor de eisprong in enen weer minder kan worden en is dat nadelig voor bevruchting. gyn gaf niet echt antwoord, maar wtijfelt wel. alleen snap ik niet hoe het kan dat die test positief was.moest wel denen aan wat jij eerde tegen mij zei(ovulatietest kan positief zijn als je zwnagher bent. zou dat nu al kunnen?bevruhting kan snel plaats hebben gevonden want er lagen zaadjes klaar(hebben we tenminsten voor gezorgt hopelijk)

wat denk jij?

alvast bedankt.

groeten remke

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:57:15 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com