search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Bang voor EUG... Terecht??

From: Yin (anonymous@obgyn.net)
Sun Dec 30 03:19:24 2007

Hoi,

Wat ik er van begrijp hoef je niet bang te zijn voor een eug. Dat kan dit niet geweest zijn want als je al de pijn bij schouderbladen die daar bij hoort hebt dan kom je er zonder operatie niet meer vanaf. Bij ovulatie. menstruatie...misschien wel een poging tot innestelen..wie zal het zeggen...daar horen ook wel wat heftige steken pijn bij. Dat kan gewoon. Pas als de pijn scherp is en uren lang erg scherp blijft moet je je zorgen maken.

Succes! Niet teveel lezen :-)!

--
Yin

At Sun, 30 Dec 2007, vlinder123 wrote: > >De afgelopen cyclus was voor mij heel raar, vreemde klachten. >Ik ben bang voor een EUG, maar weet niet of dit terecht is. Graag >jullie advies of ik met deze of dezelfde klachten bij volgende poging >snel aan de bel moet trekken... > >- CD 12-14 vruchtbaar slijm en begin ovulatiepijn. Vanaf die dag om de >dag 'geklust'. De ovulatiepijn bleef echter aanhouden tot het einde van >de cyclus... (?) Steekjes links en rechts, maar vooral rechts. >Daarnaast ook pijn in midden ('menstruatiepijn'?). Normaal heb ik wel >een paar dagen deze pijntjes, maar nooit zo lang! >- CD 22-23 vruchtbaar volgens speekseltest (geeft meestal niets aan!) en >weer vruchtbaar slijm (?). Sowieso best veel slijm tweede deel cyclus. >- normaal krijg ik altijd pijnlijke, gezwollen borsten na de >(vermoedelijke) eisprong. Dit houdt 11-15 dagen aan, dan ongesteld. Nu >had ik geen last hiervan... Wel idee dat mijn tepels donkerder/groter >waren. >- vanaf CD 24 beetje misselijk/snel vol, werd elke dag een beetje meer. >- CD 26 hele dag steeds opkomend soort drukkend gevoel bij stuitje >(rectum?). CD27 nog een klein beetje. >- CD 27 bruin verlies en opeens een keer een felle steek tussen mijn >schouderbladen. Daarna nog even zeurderig gevoel daar, toen trok het >weg. >- CD 28 volkomen onverwachts flink bloedverlies. Veel stolsels, daarna >helder rood. Ongesteld dus. Normale cyclus is 29-33 dagen, nog nooit >minder dan 29 dagen geweest! En laatste jaren (na pilstop) altijd >gezwollen borsten na eisprong en alleen de dag voor eerste dag >ongesteldheid lage rug/buikpijn... > >Ik dacht echt dat ik zwanger was (dit was de eerste poging, nooit >zwanger geweest, geen infecties/operaties). Maar de aanhoudende steken >rechts (en links), drukkend gevoel stuitje, steek tussen schouderbladen >en de plotseling vroege ongesteldheid ma(a)k(t)en me wel een beetje >bang. (Ik had ook gelezen over aandrang (?) en pijn schouderbladen bij >EUG-->ik moet ook niet teveel lezen!!) > >Wat het ook was, het is in ieder geval afgebroken. Maar moet ik deze >klachten nu serieus nemen of heeft het er gewoon mee te maken dat je >gewoon dingen voelt als je graag zwanger wil worden. De pijntjes waren >niet echt heel erg heftig, maar soms toch wel even een een flinke steek. > >xx vlinder

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 06:02:49 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com